Workshop Mediatrends & Rough Guide Vlaamse mediasector voor mediaprofessionals!

Mee met de allernieuwste mediatrends + wegwijs in de Vlaamse mediasector.

SVOD, TVOD , AVOD? Gepersonaliseerde reclame? VVA’s 18-44? Nieuwe oplossingen voor lineaire TV? Welke zijn de grote streamingspelers op de internationale markt? Wat is Social TV en waarom wordt het zo belangrijk voor de overleving van de klassieke TV zenders? Wat is timeshifting en placeshifting? Wat is ‘ peak TV blues ‘ en hoe kunnen lineaire zenders er hun voordeel uit halen? Wat is Nowcasting en waarom zou ik ermee bezig moeten zijn? Hoe kan je geld verdienen met Youtube? Wat worden de belangrijkste nieuwe trends op de televisieformatmarkt? Wie zijn de belangrijkste spelers op de Vlaamse mediamarkt?…

Als u mediaprofessional bent en u voelt zich bij het lezen van bovenstaande vragen een beetje ongemakkelijk, is dat heel normaal. De recente technologische evoluties op de internationale en Vlaamse mediamarkt zijn zo ingrijpend en razendsnel dat menig mediamaker er de controle bij verliest.

In deze workshop boost ervaren TV producent , media-expert en docent mediatrends Johan Tuyaerts op één dag je kennis van de allernieuwste mediatrends die impact zullen hebben op jouw job als mediamaker en geeft hij een klare kijk op de huidge Vlaamse mediasector, zodat je weer helemaal mee bent.

Voor wie?

  • Mediaprofessionals uit alle mogelijke mediasectoren
  • Marcom medewerkers, beleidsmedewerkers die veel met media te maken hebben, iedereen die vanuit zijn professionele functie interesse heeft in de werking en nieuwste trends in de media.

Praktisch

  • Woensdag 4 oktober van 10u tot 16u30
  • Dit Gebeur, Albert Geudensstraat 15, 2800 Mechelen
  • Prijs: 250€ , koffie, thee, water en broodjeslunch inbegrepen
  • Het aantal plaatsen in beperkt!
  • Na de sessie krijgt iedereen de notities van de keynote toegestuurd.

Early Bird korting

Wie voor 1 september inschrijft betaalt 200€ ipv 250€.